Wednesday, January 16, 2008

Time to go Home....Il est temps de rentre a la maison



Vacations are over...I am leaving France to go back to sunny California. It has been a good two weeks of relaxing fun, food (I think I gain 1/2 pound of weight) and family. On my way back, we stopped in snowy cold Chicago, but in a way the fresh air did me some good between the two flights. A new year is ahead of us, ready for 2008!

***********
Les vacances sont finies. Je pars de France pour retrouver le soleil de la Californie. Nous avons passe deux bonnes semaines de relaxation, avons bien mange (je crois que j'ai pris une demi-livre) et en famille. Durant notre retour, nous nous sommes arrete a Chicago ou il faisait froid et neigeait, mais ca m'a fait du bien de prendre un bol d'air entre les deux avions. Une nouvelle annee commence, je suis prete 2008!

No comments:

My mommy's cake

My mommy's cake
it looks good don't you think??? Ca l'air bon...

Kisses

Kisses
I give kisses to the guests. On s'embrasse

Me and Ola

Me and Ola
I look very good in this picture! Je suis super sur cette photo.

pillow fights

pillow fights
I entertain the guests by playing with them. Je joue avec les invitees.